Alisa1212 Kızlar 2 aydır adet olmuyorum doktor duphaston verdı kullandım bitti ve hala olmadım önerebilecegınız bişi varmı adet günlerim geldıgınde sancım oluyor ama olmuyorum
Alisa1212 Elbet-birgun-kavusacagiz evet gecen ay yaptım negatıf cıktı doktora gıttım altan muane yaptı ve yumurtalıkalrın tembel dedı duphaston verdı adet sokucu kullan adet olunca 3. Gun gel dedı ilacı kullandım bıttı hala olmadım
Elbet-birgun-kavusacagiz Alisa1212 youtobede adrt sokturucu masaj videolari var onlari izleyin mutlaka sokulursunuz