Ilk hamileligimdede alaturka tuvalet kullandim ki bebek cok asagidaydi baski yaptigi halde kullandim hic bi skinti olmadi bundada kullaniylrum 36 haftalik olduk sukur bisey yok aksine ilk oglumu cok kolay dogurdum ve yiruyus hic yapamamistim ben alaturka tuvalet kullandigim icin ona bagliyorum kolay dogumu 😊