Ilk zamanlarda onden yada geriden gelmesi hele ki 1 hafta kadar cok normal. Yani benim bebegim uzun bir sure bir hafta onden gidiyordu gelisim olarak sonlara dogru geri gitmeye basladi cok onemli bisey degil cok takilmayin 2 hafta onden ya da geriden gelmesi sikinti oluyor diye biliyorum gelisim ile alakali