annecikk_ Kizlar varmi bugun 38 olan🤍 Nasilsiniz💖 Dogum tarihleri bellimi❤️ Bize tam - 10 gun var suni sanci verebilirmis doktor💙
turansmom1 annecikk_ bizde sezeryan tarihimizi aldık bugün 37+3üz. 28 ekimde doğum günündede geliyor oğlum💙
annecikk_ turansmom1 saglicakla kucaginiza alin insallah😍 ayni gunnn😍 saat kacta dogum? Bize oglen 3 e rendevu verdiler🥰🙈 hem korku hem heyecan🙈🙈 sezeryan icin sebebi varmi? Benim doktorum sezeryan yapmam ama ben baslatirim dogumu dedi😪
turansmom1 annecikk_ saatimizi persembe ayarlayacağız 26 ekim dedi bana ama benimle aynı gün doğsun diye ben keyfi olarak 2 gün daha bekletmek istedim o yüzden 28 ekim. Benim doktorumda sezeryandan yana hiç degildi 9 aydır sularım çok iyi ama yalancı sancılarim artık canımı çok yakiyor dönmeyecek artık alalim sezeryana dedi. Benim hiç korkum yok ama suan heyecandan dakikaları sayıyoruumm🙂
turansmom1 Dfn42 aaa desenize üçümüzde aynı gün aliyoruz bebeklerimizi kucağımıza. Sizindemi sezeryan?
annecikk_ turansmom1 yaa olsun bende tirsiyorum valla😪🙈🙈sezeryan sansim olsa denemek isterdim suan suni sanci dedi bende epiduralde istedim herkez herseye bisey buldugu icin yok suni daha zor yok epidural agri yapiyor diye.. Sanki herseyi secmek bizim elimizde🤷🏻♀️ Canim bizim burda ters bebekleri dokotrlar dondurmeye calisiyor elleriyle senin doktorun demiyormu?
Minikfilinannesi 38+0 bugün. Doktorum 7-8 gün içinde gelir bebiş diye tahmin yürüttü. 40+0a kadar bekleyeceğiz, gelmezse sezaryen olacağım. Ne heyecanlı ve zor bir bekleyiş ☺️
annecikk_ Minikfilinannesi saglicakli gelsin yavrunuzz😍😍 evet ne kadar heyecanli ya gelip gidip esyalarina bakiyorum😍😍
turansmom1 annecikk_ canım ben hic eliyle döndürmesi taraftarı degilim, okudum bir kac yerde cok sagliklı birsey degilmiş bebegin bir tarafına zarar verme ihtimali cok yüksekmiş. Zaten herkes birsey konusur bosver takma hakkinda hayirlısi neyse Allah ona göre sonuçlandirsın insallah🙏
annecikk_ turansmom1 oyle bende degilim valla ultrasonla hafif bastirsa canim yaniyor onu asla yaptirmazdim.. 2 arkadasima yapilcak ben olsam istemem dedim🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Insallah canim cumlemizin💖💖