balyanakoglum Canım bence kalsın biraz büyük olması daha iyi , ilk bir ay bunu giyemez zaten eli kolu narincik oluyor mecbur battaniye Ya da kundak ile desteklenecek. Şubat Mart soğuk gene o zaman giydirirsin zaten ilk 40 gün çok sayılı dışarı çıkarsınız boşa gitmesin derim ben