Kvsr-klm benimde çok baş ağrım oldu, yaklaşık bir aydır bai ahrım kesildi 29. Haftamdayım, haftada bir kaç gün oluyordu doktor parol vermişti ağrıkesici olarak, saçlarını falan çok sıkı toplama, burun tıkanıklığın varsa hamilelikten dolayı oda yapabiliyormuş, çok geçmiş olsun canım