sehrengiz_8 alltan baktimi doktor,gözükmezse boş gebeliktir ama bazen geç döllenme oluyo belki gelişir canm bekle bende kürtaj oldum 7 haftada gittim kalp atışı vardı 12 haftada gittim kalp atışını duymadı gelişmemişti o yüzden kürtaj oldum kurtajdan sonra hiç adet olmadan yine hamile kaldım ilaç la sakin düşürme kürtaj kolaylastiriyormus hamile,kalmayi