Aleynasry Bir kizim var 3 yasinda ismi buglem idil birde oglum olucak allahin izni ile ona da uygun olsun die isim ariyorum 😊
Melikeakkc Bizim de hiç belli değil isim bulamadığımızdan kayınbabama sorduk yiğit Efe dedi hoşumuza gitti şimdilik bakalım bu ismi düşünüyoruz
Yunusemrem2021 Benimde oğlum olacak . üçüncü çocuğum yunus emre koycaz ismini.diger oğlumun ismide muhammed Yusuf