Sola yatınca her zaman bebek daha rahat ve huzurlu olur diyor doktorlar kan akışı daha rahat olduğu için sırt üstü yatınca kasılma olup anneyi rahatsız ettiği için sonra bu rahatsızlık bebeğe geçtiği için 20.haftaya kadar sadece yatılabilir sonrasında sadece sağ sol çekilde yatılabilir deniliyor