merhaba anneler ben bir hafta oldu sezeryan ile doğum yaptım çok şükür ancak kilolu bir anne olduğum için dikişim konusunda endişeliyim ne zaman tam olarak iyileşir merak ediyorum malum göbek olunca dikiş yeri altta kalıyor ve nemli kalıyor o yüzden iyileşmesi ne zaman olur böyle durumda olan var mı acaba?