[silindi] 1605 daha 9 haftalığım kızımı doğurduktan 4 ay sonra gebe kaldım kızımdan kalan kilolar daha duruyordu. 9 haftada da şişkinlik var sanırım sanki 4-5 aylık gebe gibiyim karnım o derece çıktı
halitefe 1605 ya şuan 21. Haftadayım şu son 3 haftada o kadar büyüdü ki ben zayıfım sadece göbek var 😓😓
Sevmmmm 1605 18 deyim dışardan bakan bir daha bakıyor hamile mi acaba diye 😁 ben de ses etmiyorum ama karnım çıktı yani
BebegimleYeniHayat_34 [silindi] gaz sancısı falan vardır ondan şişiyorDur o zamanlar öyle bi oluyo geçiyor sonra
Bgs 1605 hamile olduğumu bilmeden önce çıktı ve hatta dalga geçtik eşimle hamile olsam anca bu kadar olurdu diye meğer 4 haftalık hamileymişim 2. Ayımda gören herkes anlıyordu artık.şu an 17 haftalığız 6 aylık gibiyiz 🤣