Kubra078 öncelikle korkmayın, ne gelirse Allahtan. Ben 2 kez yaşadım ama tamamen benim aceleciliğimden kaynaklı kimyasal olduğunh öğrendim bilmesem normal adet oldum zannedip geçer kendimi de o kadar üzmezdim. İlkinde daha doğum kontrol hapını yeni bırakmıştım. Onu kullanırken adet hep düzenli olduğu için alışmışım ertesi ay adetim 1 hafta gecikince hemen evde yapılan testlerden aldım ve çift çizgi çıktı. Ertesi gün sağlık ocağına gidip tahlil yaptırdım orada da beta değeri düşük çıkmıştı doktor henüz çok yeni o yüzden böyle dedi. Sonra ki gün birden adet olmuşum gibi oldu ama tek farkı aşırı karın ağrım vardı yani inanılmaz bir ağrı. Doktora gittim ultrasonda baktı kese vs görmedi kimyasal gebelik olabilir kan ver bakalım dedi kan verdim beta değerinin bir öncekine göre daha da düştüğünü gördü ve kimyasal genelik geçiriyorsun dedi. Sen çok erken farketmişsin bilmesen adet oldum zannederdin dedi. Kadınların çoğunun bunu yaşadığını ama adet olduklarını sandıklarını söyledi. Diğer tecrübem de buna benzer oldu. Şimdi 33 haftalık hamileyim. Bu hamileliğimi 8. haftada öğrendim herkese nasıl o kadsr bekledin diyor. İnsanın o şekilde acele edip 2 kötü tecrübesi olunca bunda adetim 1 ay gecikti de öyle doktora gittim açıkçası yine hayal kırıklığına uğramamak için. Rabbim nasip etti. Hiç korkmayın olsa bile önemli bir şey değil düşük olarak kabul edilmiyor zaten vücut sağlıksız embriyoyu direkt dışarı atıyormuş. İnşallah bebeğiniz vardır ve sağlıklıdır hayırlısı ile kavuşursunuz 🤲🏻