Lamia65 Necla90- Normal diye biliyorum canım. Ben 37+2 haftaligim bende de beyaz akıntı geliyor. Önceden de geliyordu
KezibanUan Necla90- benim gebeliğimden beri oluyor doktorum kokusuz ve kaşıntı yoksa korkma demişti 🙏🏻 arkadaşımda da oldu doğuma kadar geldi hatta çok fazlaydı onun şimdi oğlunu aldı sağlıcakla kucağına 🤗
-Aysenur- Necla90- normal diye biliyorum bende hep geldi suan 38 deyiz hala geliyor rahim buyudugu icin oluyormus