Yasinkartalinannesi merhaba benim de programa göre 30’u. Son 8 gün yani. Belirtilere göre maalesef anlayamıyorum şimdilik çünkü hep yorgun hissediyorum , hep de bel ağrım olur fibromiyaljim var. Normalde 10 gün önceden göğüslerim dolgunlaşır ve kasıklarım ağrımaya başlardı. Bu kez 13 gün önceden başladı tek fark bu. Kasıklarım da diğer aylara göre daha az ağrıyor arada batma oluyor bakalım. 🤲🏻
Şimdi bir şey sormak istiyorum. Bat 30 ya hani tam o gün adet olur musunuz ? Benim programa göre bat tarihlerimden hep 2-3 gün erken adet olurum. Nadiren aynı gün.
bu durumda son 8 gün değil de son 5-6 gün olarak mı beklemeliyim 😕 sabredemiyorum ya. Kaç ay oldu deniyoruz ama ilk kez ovulasyon denedim. Programa göre de kaçırıyormuşuz yumurtlamayı hep ☹️