Ilossssss canım ikilide , üçlüde, riskli çıkmıştı benim. Gebeliğim boyunca riskli gebe polikinliğine gittim. Fetal dna testi yapıldı en son sonucu 3 hafta da çıkıyor temiz geldi. Sonuç sağlıklı tosun gibi bir erkek bebeğim oldu şimdi 3 yaşında. Korkma Allahın izniyle birşey olmaz detaylıda hersey normal çıkar inşallah 🤲