Arkadaşlar bebeğime bütün testleri yaptırdm 23. Haftaya kadar ayda bir gittim en son detaylıya gittik çok şükür sagliksal ve gelişimsel bir sıkıntısı yoktu. Ondan sonra 32. Haftaya kadar gitmemeye karar verdim pandemi sürecinden dolayı gitmek istemedim bebeğimin hareketlerinde sıkıntı olmadığı sürece beklycem şuan 30. Haftadayim. 2 gün öncede doktorumun korona olduğunu şuan izinde olduğunu ve bir kaç gebeye daha bulaştirdigini öğrendim😔 Sanırım doğru karar vermişim dedim tabiki sıkıntılı hamilelik sürecim riskli durumlarım olsa her türlü giderdim bu arada 2. Gebeliğim herkese sağlıklı günler❤️