Kızlar dün gece post açtım şiddetli bel bacak agrım var nisanım geldi die sabaha kadar bekledim çünkü belli belirsiz sancım vardı sabah doktora gittim çatala çıkardılar 2 cm açılma varmış nst ’ye bağladılar düzensiz sancı cıktı çarşamba günü tekrar gidecem doktor yatis verecek 😆😆😍😍