Kızlar herşey 26 haftada başladı.Öncelikle hiç kilo almadım .önce geceleri bacağıma kramp girmeye başladı sonra penguen gibi yürümeye başladım en son artım tuvalete zor gider duruma geldim sabahları ve geceleri bacaklarım inanılmaz ağrıyor ağlatıyor magnezyum kalsiyum endol fitil bile kullanıyorum sol dizim hasar gördü doktor menisküs olabilir dedi berbat durumdayım ama neden?Varmı benim gibi yaşayan ?29 .haftadayım bebeğe zarar verecek bu durum diye korkuyorum