Semanurry Asliahmet ben en son 26 haftalıkken gittim 900 gramdı gayet gelişimi güzel dedi bu hafta cuma günü gideceğiz 31+1 olmuş oluyoruz bakalım kaç kilo olmuşuz 🤷🏼♀️☺️
Ozgsgr Asliahmet 30. Haftadan merhaba 😍 iki hafta sonra kontrolüm var Allah nasip ederse. merakla bekliyorum bende kilo alıp uzamismi bebeğim🤩
Asliahmet DiplomaliEvHanimi oy masAllah prensese. Bende en son 24 haftalikken gittim cnm 700 grmdi doktorum 2 kasima kadar yok bende ozmn 29+6 gunluk olacagim ve merak ettim acikcasi bizimde erkek 💙. Hayirlisi ile sag salim gelsinler insAllah💙💜
balyanakoglum Asliahmet sadece iştahın nasıl diye sordu iyi dedim başka bişey demedi ara öğünlerini atlama dedi. Çok şükür ben değil bebiş alıyor kiloyu 😊 ben 2 kilo aldım
Asliahmet Ozgsgr hadi bakalim Bana da haber et cnm bnde 30 haftalikken gidicem bakalim kac grm olacak ❤️