EdaY34 benim de hamilelikte dişim ağrımaya başladı cnm daha önce hiç çekmemiştim diş agrısı Allah yardımcın olsun. Ben parol kullandım ama bir faydası olmadı zaten genelde parol yazıyor doktorlar. Zararı olsa vermez diye düşünüyorum. 20lilk dişide çok zordur muhtemelen dişetin de şişmiştir. Ilık suyla gargarayı dene canım belki faydası olur, beni bayağı rahatlattı😊