phdmom hep hayırlarıyla normal yoldan diye başlıyorum zaten hep, en büyük korkumdu benim sezaryen. Normal doğum baskısı yok ki bende sadece yaradılış gereği zaten kadınları bu şekilde hazırlıyordu vücut, bunu bulundurduğum için kendimi hep normale yönlendirdim, ailemde de hiç kimsede olmayınca sezaryen ben de başarırım diyordum.