merhabaaa hanimlar🤗
37+5 im bugun.. sabah cok kucuk ama gercekten cok cok kucuk bi damla pembemsi akinti farkettim..
canim hic bir sey yemek istemiyor, kasiklarimda ince ince agrilar var.. Persembe gunu kontrolum olucak, ozellikle geceleri cok fazla yalanci kasilmam oluyor gun icinde de oluyor ama geceleri cok hissettiriyor.. yasayan var mi ne diyorsunuz dogum belirtisi olabilir mi?