Kizlar aslında hep hamileliğim uzun sürsün istedim 38lerde 39 larda falan hiç istemedim doya doya kızımın tekmelerini hissedeyim hamileliğimi yasayayım dedim ama şimdi 40 oldu hala hic sancı belirti vs. Yok. Bilenler bilir Medipol de Saadet hocaya gidiyorum o da 41 e kadar ancak beklerim bir sıkıntı olmazsa dedi, suni sancı veya sezaryen de olmasa daha iyi olur diyorum ama hiç sancim belirtim yok. Squat, perine masajı, yürüyüş vs.yapiyorum dua edin kendi sancimla hayırla gelsin kızım insAllah