Lady-pnkk saol ablası Bi kızım var inşallah sağlıkla Bi oğlumda olur evlat ayırt etmiom ama genelde hep öle derler ya Bi kız Bi oğlan😊
Tabi ne gelirse kabulüm çok şükür dualarım kabul oldu rabbim kızıma normal yolla kardeş nasip etti 9yıldır olmuyordu bin şükür oldu.
Canım neye göre tahminde bulunuyorsun