21 + 3den merhaba. Bazen sürekli kımıldayan bazen de hiç hareketini hissetmediğim bir oğlum var. Sağolsun ilk günden beri beni hiç yormadı 🙏🏻 Çarşamba günü detaylımız var çok heyecanlıyımmmm 🥰 ayrıca doktorum 28. Haftaya kadar hareketlerin böyle bir var bir yok olabileceğini korkmamam gerektiğini söyledi. Hastane çıkışları, yatağı alındı diğer eşyalar da gelen aya alırım kışa bırakmam diye düşünüyorum 🥰