Kuzucugum32___ 35 36 haftada dogum yapan bebeleri küveze alınan zorlu sezeryan ve normal dogum zorlukları nelerdir.
Meryempalabyk Kuzucugum32___ bende merk ediyorum bunu suan 35+2 yiz doktorum anca 1 hafta durur diyor 🙄😞😔
Kuzucugum32___ Meryempalabyk bende oyle gerileme var karın cevresi de pozisyon almıs artık yatamıyorum donemiyorum cuma gun bütün Tahliller yapılacak sezeryan diyecek korkuyorum normalden de korktum ne yapacm bilmiyorum
nisanurcanevi Meryempalabyk dogum yapmissinizdir sanirim. Nasil gecti normal mi sezeryan mi oldunuz. Bebeginiz kuveze girdi mi
Adnanmelahat 35.haftadayım bnde tansiyonum yüksek çıkıyor tansiyon ilacı başlandı 36+2 de alacaklar sanırım korkuyorum
Svdtrk Tansiyonun kac canım? Benim hep 12 /7 11/6 falandı cuma gunu kontrolde 15 cikti sonra 13 e dustu . 2 gundur de 13 /8 den aşağı inmiyor. Kontrol gunu bebegin kalp atisi yavas dedi biraz endiseliyim
Adnanmelahat Benim 35+0 da 14 9 çıktı sonra eve geldim 2 gün sonra yine 13 9 14 9 sürekli şuan günde 4 tane alfamed alıyorum