GuLay_1 Kızlar mrb dün aksamdan beri sanki böyle boğazımda bisi takılı gibi bi his var çok rahatsız ediyor beni böyle bisi gelen varmı başına ne yapsam kurtulubilirim bundan
nilsmother GuLay_1 canım benim neredeyse Bir seneyi geçkindir vardı yutkunamıyorum gibi orda kılçık gibi bişey varmış gibi olurdu sitresliyken çok olurdu öksürük yapardı ama doktora gittiğimde hiç bişey yok diyordu psikolojik olarak düşündüm simdi olmuyo hiç aklına getirme unut yani belki seninde psikolojik olabilir
GuLay_1 nilsmother ya canim söylemesi ayıp dün akşam uzanmisdim oğlum çubuk kraker yiyordu ondan verdi bitane uzanirken yedim onu yerken zaten hissetim ondan sonra başladı gece bi ara uyandim rahat gibiydim sabah yine aynı ay bilmyrm kafam hep orda 😪
Nermin53 Ben gaviscon double action alıyorum her yer yemekten sonra , sabahları da mide koruyucu alıyorum, 2 aydır geçmedi bir türlü. Süt içiyorum, bal zencefil limon içiyorum yine yok, gargara yapıyorum, nefes egzersizleri deniyorum. Ne yapsam geçmiyor.