Banuxazar Selam guzel anneler..Ben 24+6 haftalik hamileyim..ama karnimda bazen 1-2 saniyelik agrilar oluyor..bunu yasayan oldumu hic? insallah doktora onumuzdeki hafta gidecem..ama cok tedirgin oldum karnimin altindaki agri icin..
Sedoss0650 Banuxazar 20 haftalık oldum bende bugün geldim suyumun biraz az olduğunu öğrendim eğer ağrı devam ederse haftayı bekleme git derim tabi herkezde aynısı olmaz bende kesin enfeksiyon vardır bende diye gitmiştim
Banuxazar Sedoss0650 tesskurler canim evet ben de korktum bu hafta gidicem insallah..siz de sag saglam kucagniza alin insallah🤲bebesinizi