Kızlar sizinde vajina batmaniz varmı 😩
Ben 1 haftadır sağdan sola dönemez, yürüyemez oldum resmen Allah’ım sanki diken gibi batıyor hareket ettikçe 🥴 acaba doğum belirtisimidir kızlar 🤦🏻♀️
Kızım doğum yoluna girmes 1 2 cm kadar açılman var dedi çatı muayenesi yaptığından beri bu batma hiç gitmedi🙄
Bu arada kızın kilosu en son 3 800du umarım biran önce gelir 🥴