Merhaba kızlar.. Ben ilk doğumumdan sonra hemeroid ve kabızlık sıkıntısı yaşamıştım.. Çok çok zor günlerdi. Yaşayan bilir. Şimdi 36 haftalık hamileyim ve dün yaşadığım kabızlık sıkıntısı sonrası ıkınırken tuvalet oturma pozisyonunda dahi canım yanıyor. Bu durumu yaşayan birileri varsa diye yazmak istedim. Nasıl geçirdiniz. Krem yağ vs kullandığınız şeyleri yazarsanız çok sevinirim. Doğumuma az kaldığı için de haliyle endişeleniyorum. 😐