Cerence 4 yıl önce e bebekten almıştım canım. Sevi bebenin. Kiraz çekirdekli olanından. Çocuk dönmeye başlayana kadar rahat kullanılıyor. Tabi onu da güvenli bir yere koymak gerekiyor. Beşigin içine yada korumalı bir yere. Kayabiliyor çünkü içinden. 1.çocuk büyüdü. 2.oğlum şuan 9 aylık. Ayakta sallanıyor hala onunla sallıyorum uyutuyorum. 3.ye hamileyim. Yine aynı yatagı kullanacağım. Baya Bi uzun ömürlü oldu bizim için.