Kızlar 40+5 im bugün kontrolüm vardı doktor çarşamba günü erkenden gel nst ni çektir ilk seni alırım sonra da erkenden yatisini yaparız dedi 💃💃😂 Allahin izniyle bir aksilik olmazsa tam 41+0 da Barış Ege’mi kucagima alacağım,bakmayın epey korkuyorum aslında ama bir yandan da heyecanlı ve mutluyum 💙 Darısı bekleyenlerin başına,dua edebilen olursa bana Allah razı olsun derim 🤲😊