Gzmmmmmm 18+6 Haftamdayım Normalde Seğirme Olarak hissediyordum Bebeğimi Ama İki gündür Hissedemiyorum Dr aradım Birkaç Gün hissetmezsen Gel Dedi Böyle Bir Durumla Karşılaşan Var mı..😞😞
mlsmrtgl Gzmmmmmm 25+2 yiz ve hala düzenli bir hissetme yok . 28. haftaya kadar düzenli her gün hissetmeyebilirsiniz. Doktorum bir gün çok iyi hissedersin iki gün hissetmezsin ya da daha sakin olur dedi. Endişe etmeyin o haftalarda zaten hareketleri hissetmek çok zor odaklanmak gerekiyor
mercimeginanne Gzmmmmmm 20 li haftalara kadar düzensiz olurmuş çoğu kadın öyle yazdı burda. Bence endişelenmeyin sırt üstü yatıp hareket etmesini bekleyin. Ben arada öyle yapıyorum 2-3 günde bir öyle hissediyorum kımıldadığını 🙈
Nida_Y Gzmmmmmm doktorunuzun yorumu şaşırttı beni. Ben sizin haftalarda hissetmiyordum bile şuan 22yim bazen günlerce hissetmiyorum doktoruma sordum 28. Haftadan evvel hareketler düzene girmez merak etmeyin dedi
0510Damla- Ben 1 hafta hiç hissetmemiştim sonra korkup doktora gitmiştim uyuyordu bebeğini hissetmeye başladığın ilk zamanlar böyle şeyler olabilir canm ama yinede takibini yap tabiki
Bikem Sizi çok iyi anlıyorum, iki gün önce aynı sebeple başlık açtım burada. 22+4 üz bir gün gümbür gümbür hissediyorsam bir gün çok çok az hissettiğim hatta hissetmediğim de oldu. Endişelenmeyin, düzene girmedi henüz haftanız küçük.
Gzmmmmmm Çok Teşekkür ederim Hepinize İnanın İçimi Rahatlattınız normalde Hissediyordum seğirme olarak tabi dünden beri hiç seğirme olmayınca Endişelendim 😞