Doktor bana (2li testin 2si yüksek çıktı dedi) hormon yüksekliği var dedi. Korkacak bi şey yok dedi amma 3lü testi de mutlaka yaptırman gerekiyor dedi.
önümüzdeki ay da 3lü test yapılacak aynı olursa iğneleme yapılacak dedi. İğnelemenin ne olduğunu bilen var mı kızlar🥺??