Mide bulantım 6. Haftada başladı 8’e dogru yoğunlaştı. Sonra birkaç gün sadece sabahları bulandı. 9. haftaya girdiğim ilk gün bıçak gibi kesildi. Daha 3 gün önce doktora gittim her şey yolundaydı. Zırt pirt gitmek istemiyorum evhamlı gibi. Sizce bu durum normal mi? Göğüs hassasiyetim de kayboldu. Aynı şeyleri yaşayan var mi?