Merhaba sormak istediğim şey Şehir hastanelerinde normalde veya sezeryanda kendi doktorumuz mu oluyor yoksa o gün nöbetçi doktor mu ? Gece sancım başladı doğum başladı diyelim kendi doktorum geliyor mu ? 🤔 Gelmiyor gibi bişey duydum da o zaman tek doktorda takipli olmanın mantığı ne anlayamadım.