Bireylulmasali Kızlar 11.haftamın içindeyim arada gelen mide bulantısı dışında hamile olduğumu hissedemiyorum bu normal mi?
Hayalim_s Bireylulmasali ben 24 haftalık gebeyim bugüne kadar hiçbi belirti yaşamadım göbeğimde çıkmadı ben bile hissetmiyorum yani normal😀
Merveerhannn Bireylulmasali bende mide bulantısı bile yok 🤷♀️ İnan bazen unutuyorum sonra aklıma geliyo ben hamileyim dmi diye seviniyorum 🤣
mucizemhu Bireylulmasali Çok normal canım 🥰 bende öyleydim mide bulantılarim çok vardı ama anlamiyordum yinede ben gerçekten hamile miyim bide ilk oldugu için. Ama hareketlerini azda olsa hissettim o zaman anladım😊 Ama şimdi içim kıpır kıpır şimdi daha çok anlıyorum hamile olduğumu 29+5🥰 Sende hissedince anlarsın 🥰🥰
Beyzaeyza Bireylulmasali bende öyleyim hemde 16 haftaya gircem tabikide normal mantıken elma büyüklüğü ne kadar hareket edebilir 20 inci haftadan sonra karın belirginleşir ve hareketler belli olur hassas olup herşeyi kusup sürekli uyusaydık bu seferde bundan yakınırdık rahat ol 😂
Abece Daha çok yeni gayet normal boyle hissetmen 🥰 hele hareketlenmeye başlasın o zaman asıl hamile olduğunu hissediyorsun 🤗 yeter ki sağlıklı olsun bebişlerimiz 🥰
Ebruakcetin Bireylulmasali canım hamileli zor geçen çok insan ve farklı farklı sorunlar okudukça insan hep bir farklılık anormallik bekliyor ama herkesin öyle olmuyor. O yüzden riskin kanaman yoksa normaldir🤗