Ah 15. Haftamda bende aynı korkuyla hastaneye gittim amniyoşur diye bi test yapıldı çatala oturup vajenden içeri pamuklu bi çubuk sokuyorlar örnek almak için, neyseki benim normal akıntıydı bazen çok sıvılaşabiliyormuş fakat benden önce 18 haftalık bir kadın da aynı şikayetle gelmiş testi yapmak istememiş üç gün sonra suyu tamamen bitmiş doktorum anlatmıştı biraz ciddiye alınması gereken şeyler içinizin rahat etmesi için mutlaka doktora görünmenizi tavsiye ederim aynı korkuyu bende yaşadım anlıyorum sizi.