Geçen sene aynısını ben de yaşadım. Yedi sekiz doktora gittim birinden biri duyar farklı birşey söyler belki diye……. ama yok hepsi de aynısını söyledi. Kürtaj önerdiler ben istemedim kendisi düştü iki hafta sonra…. maalesef ilk gebeliklerde çok sık oluyormuş bu durum doktor öyle söyledi. Kan pıhtılaşması için genetik testi yaptır demişti, düşükten bir ay sonra hormonlar düzelince yaptırdım ve kan pıhtılaşması çıktı. Şimdiki gebeliğimde günlük iğne vurunuyorum. İnşallah bu süreç kolaylaşır senin için hakkınızda hayırlısını kolay bir şekilde nasip etsin Allah çok üzüldüm 😞