Elbet-birgun-kavusacagiz Tup bebek le gebeydim ama kurtaj oldum elimde enox 4000 lik pihtilasma ignesi kaldi 2021 ocak son tarihli.. ihtiyaci olan birine gondermek istiyorum çope gidecegine bi bebişe yarasin 🌸🌸
sinber Elbet-birgun-kavusacagiz geçmiş olsun rabbim hayırlısıyla tez vakitte nasip Ersin eğer burdan kimseyi bulamazsanız sağlık ocağına bırakabilirsiniz ihtiyacı olanlara veriyorlar
Elbet-birgun-kavusacagiz sinber amiin insallah 🤲 aa oylemi onu bilmiodum canm cok saol aydinlatman icin burdan kimse cikmazsa oyle yapiyim🌸