Beyza070707 Merhaba hanımlar Antalya merkez de önerebileceğiniz memnun kaldığınız bir hastane doktor varmı vitale hariç lütfen adını duyunca bile kötü oluyorum 😑🙄
Gulsum_coskun Beyza070707 merhaba canım ben uncalı meydan bade ılgına gidiyorum çok memnunum kocasıda aynı hastanede çalışıyor Halil ılgın ikiside çok iyi tavsiye ederim
2793ebru Beyza070707 Memorial da Gülbin Destici İsgörene gidiyorum. Cok memnunum ilgi alakasi cok fazla.
Gulcin07 Beyza070707 Prof.Dr Mehmet Şimşek kesinlikle öneririm kendisi perinatolog benim düzenli gittiğim doktorum cihazları falan da çok iyi doğumum çok yaklaştı şu ana kadar çok memnunum Konyaaltı Gökay Plazada özel muayenehanesi var