26_26_26ggg Haftama girdim parmaklarımın uçları uyuşuyor sizdede durumlar böylemi normalmi nasıl geçer bilemiyorum çok rahatsız edici🤦♀️
Ysmnbkr 26_26_26ggg aynı durumu yaşıyorum ama sabah ilk uyandığımda oluyor sonra bir iki saat sonra geçiyor. Seninki sürekli devam ediyor mu. Doktoruma sormuştum normal sıkıntı yok demişti
Merve1656 26_26_26ggg benimde oluyor maalesef ki sabah uyandığımda özellikle 😒 burda okumuştum birisii yazmıştı, sinir sıkışması olduğu için de olabiliyormuş fizik tedavi gerekiyormuş sanırım, artık ne kadar doğru bilemem😊
26_26_26ggg Ysmnbkr evet sabah oluyor ama gece de oluyor benim bu haftalarda başladı ondan önce yoktu böyle bişey
Ysmnbkr 26_26_26ggg aynen benim de 32 de falan başladı suan 37. Haftadamdayim azaldı gibi ama simde de bileklerim ağrıyor ve aciyor ağır bişey kaldiramiyorum :(
26_26_26ggg Merve1656 hamilelikten sonra geçmezse o yollara başvururz ama bence hamilelikten diye düşünüyorum 🤔
26_26_26ggg Ysmnbkr az kalmış doğuma inşallah geçer canım vala az bi yolumuz kaldı artık. Bende doğurmak istiyorum yürümek te kalkmakta zorlanıyorum ayaklarım falan şiş
Merve1656 26_26_26ggg bende öyle düşünmek istiyorum suanlik… Benim 25. Haftalarda başladı bu el uyuşmalari , 35 haftalık oldum hâlâ devam ediyor 😣
26_26_26ggg fatosd84 bende kullanıyorum yalnız her gün içmiyorum 2-3 günde bir her günmü içmem gerekiyor ki
26_26_26ggg fatosd84 bende içeyim bari benim bide bacaklarımdada kramp giriyordu gece uyurken resmen ağlayarak uyanıyordum magnezyumu içince iyi oluyordu Demek el uyuşmasınada iyi geliyor vala bilmiyordum
Yasminahmet 26_26_26ggg 26_26_26ggg ben de 36+1 haftayım aynı sıkıntı bende de var sağ el parmak uçlarım uyuşuyor arada dirseklerime ağrı vuruyor haftaya doktora sorucam inşaallah
26_26_26ggg Canantatli ayaklarımda var ödem cnaım olabilir ya ben daha doktora gitmedim soracaktım ama doğrudur