Eliff3527 Fatmanurkor94 yok benim bel agrım yok sadece rahmim de kalsılma var.yürüyüşte çok yaptıgım söylenmez çok haraketli de değilim ama elimden geldiği kadar yürümeye çalışıyorum.hurma yiyip squat yapıyorum daha çok
Eliff3527 Lamia65 çok yürüyüş yapamıyorum aslında genelde hurma yiyip squat yapmaya çalışıyorum.çıkarsamda en fazla 40 dakika falandır haraketim.genelde uykulu ve yorgun hissediyorum kendimi
Prensesannesiesma Eliff3527 canım haklısın tabi ama öncelikle bebeğinin sağlığını düşünmem gerekiyor bak ben hamile olduğumu öğrendiğim den beri cinsel ilişki yasaklandı yapmıyoruz bebeğim için hangisi önemliyse onu tercih ediyorum
burcu60 pasaklikontess 13 gun oncesinde 2400 dedi doktor normal dedi bi hafta sonra gittiğimde sadece saglikli ama küçük görünüyor bebek ddi renkli dopler cekindim sknti ckmadi sağlığı acisindan .cati muayneside daha olmadm 22 sine kontrolm sanrm o zaman yapacak