Ecemina20 Kızlar bu sezeryan göbeğinden nasıl kurtuldunuz ödemin çoğu gitti 82 ile Doğuma gittim şuan 67 im göbeğim hafif var bazen bi bakıyorum baya şiş duruyor bazen inik neler yaptınız sezeryan göbeği için 🤷♀️