muratcaninannesi burda okudugum kadariyla dogum sancısı belden değil makattan vururmuş bende 37+3deyim bendede 35den beri aynı ağrılar var bazen tutuluyor belim esim kaldırıyor yataktan o derece. Doktorum yalancı sancıların şiddetli geçiyor, korkma dedi. Bizde herhangi bir doğum belirtisi değil yani, sendede öyle birşey olacagını sanmıyorum ilk gebeliğim olduğu için herseyden korkar oldum tecrübesizliğimden🤭