Fatmanur_derici ben daha yeni geçirdim. geçmiş olsun 🙊 değerim de epey yüksekti antibiyotik tedavisi aldım 10 gün kadar şuan düştü baya doktorum ilacı kesti toparlanabilir artık kendiliğinden diye. Bebeğime bir zararı olmadı çok şükür sende stres yapma tedavini düzenli alınca zaten rahat geçiyor 🤗