SalEz valla benim 26 haftadan beri var şuan 35 +2 olduk halada var çok zorlanıyorum idrarımı kaçıracam diye korkuyorum o kadar ki aşağıda tekmeliyor doktorum bebeğin ayakları aşağıda olduğu zaman rahme tekme attığı için öyle oluyor demişti arada dönüyor bakalım doğumda da umarım ayaklar aşağıda olmaz ama normal siz korkmayın içiniz rahat olmazsa da kontrole gittiğiniz zaman doktorunuza yinede sorun daha iyi olur sizin için 🤗🤗