Elifaky 36+3 olduk benimde bebeğim dönmüyor ilk doğumum normal olsun istiyordum emekledim merdiven indim çıktım inşikak suresi okudum yok yani dönmedi Cuma kontrolümüz var doktorum muhtemelen sezaryen günü verecektir 38 e kadar bekleyeceğiz demişti daha önceki kontrollerde ,kendimi alıştırmaya çalışıyorum artık ikimiz içinde hayırlısı neyse onu istiyorum Rabbimden 🙏🤰