ZorYollardanAsipGelenim Arkadaslar smdi ignemi vurdum göbek deligimin 3 parmak yukarısından bir aydir dönüşümlü vuruyorum bugun ilk defa toplu igne basi kadar kanadi normal mi ya korktum ya ise yaramazsa?
Zlm4141 ZorYollardanAsipGelenim selam canım ben 7 aydır vuruyorum kanıyor arada merak etme altında şişlikte oluşur zamanla ondanda korkma 🥰
ayseguler01 ZorYollardanAsipGelenim çok normal korkmayın benimde kaç defa başıma geldi hatta bir kere nasıl denk geldiyse baya morardı doktorum gördü kadın şiddet falan gördüğümü düşündü herhalde 😅
Sdymzlm ZorYollardanAsipGelenim karnın büyüdükçe kanaması normal geriliyor çünkü birde iğne vurduıun yerlerde sertleşiyor. Ama doktorum bana göbeğinin üzerine geçme demişti, yanlara ve alt tarafına vur dedi. Ama karnım büyüdüğü için korkuyorum koluma geçtim.
ZorYollardanAsipGelenim Zlm4141 sertlik ve morarma oluyodu ama kanama ilk defa olunca korktum o yuzden sorayim dedim cok sagolun cevabiniz icin
ZorYollardanAsipGelenim ayseguler01 benimde kolumdan vurunca morariyo ama ilk defa kanadi korktum sorayim dedm
Zlm4141 Deri evet canım hep karnıma vuruyorum ilk zamanlar morarma yapıyordu deri altında misket gibi şişlik yapıyor ve arada kanama yapıyor