Derya1233 Cuma günü çatı muayenesi oldum pembe akıntım var 3 gündür gecmedi gusül aldım Kur’an okumak için. Aynı akıntı yine geldi . Acaba Kur’an okuyabilirmiyim napmalıyım ?
Tprk04 Derya1233 Evet özür durumu sayıldıgı için Kur’an okuyabilirsin ibadetlerini yapabilirsin ama her defasında abdestini yenilemen gerekir